sábado, 1 de marzo de 2008

JA ESTEM A RIO !!!

BONA TARDA DESDE LA PLATJA DE COPACABANA!
Ahir vam arribar de Foz a l´aeroport de Rio de Janeiro a les 12 del migdia; el vol anava retrassat 2h. no es va fer pesat esperar, després d´haver esperat tant a l´estacio de bus de Guaíra...
com a anècdota, el sr. Giró se li va ocórrer entretindres en una boutique de roba dins la mateixa terminal, cosa que va fer minuts abans que comences l´embarque...
com que no tenia pressa ni conciència del temps que passava, la gent anava embarcant i en Giro i jo encara no podiem embarcar perquè jo tenia els passatges...
van començar a cridar "última llamada para õ volo 3186 aõ Rio de Janeiro" embarque inmediato. ell tan panxo... i per últim la noia de la boutique li va dir que si era el seu vol? llavors es va adonar que ja l´estava liant un altre cop i ja ens veieu als dos corrent per la pista , quan l´avió ja tancava portes... QUIN CAS !!!

A l´arribar a Rio, vam trucar a diverses cases d´allotjament des de l´aeroport i amb ajuda d´un taxi ens vam endinsar al barri de st. teresa amb les bicicletes ja empaquetades en dues caixes, més una altra caixa per les alforges.
el barri està rodejat de faveles i quan es fa fosc no podem caminar pel carrer, sempre hem de llogar un taxi. per cert aquest matí mentre esmorzavem , hem sentit cuets però en realitat han segut trets de pistola... es veu que és normal aquí!
estem allotjats en una casa-manssió dels anys 50, la casa era d´un alemany que va fugir de la 2a guerra mundial i es va fer ric amb unes mines d´or que va regentar, més tard el fill va seguir amb la casa i fa poc , els fills d´aquest van anar deixant la casa, fins que un dia es va cremar , casa i terreny, que en té 4000mt 2. i ara farà dos anys li van vendre al noi que ens la lloga per 600.000 reais, uns 22 milions de pessetes ( una ganga). i ara el noi comença a arreglar-la per parts, però només l´arregla per la part superior, ja que la part que dóna al carrer fa bastanta pena, ja que està totalment deixada, per no cridar l´atenció dels lladres...

ahir també vam sortir pel barri de Lapa on hi han baretos que toquen samba en directe i també vam veure la policia patrullant amb la pistola a la mà i el dit molt aprop del gatell...
esteu tranquils que estem bé, nosaltres no cridem l´atenció,anem amb la roba més cutre que tenim i portem pocs cales al damunt .
avui dissabte estem a la platja de copacabana fent una ullada, i aquest vespre hi ha la festa d´aniversari de la ciutat 453 anys des del descubriment o origen de rio. i com que no sabem que fer , anirem a les festetes que es fan a la platja d ´ipanema , leblon, i copacabana.
aquests dies que ens queden , estarem a la ciutat visitant les coses importants com pan de azucar, cristo redentor, etz...
una salutació a tots els comentaristes de Valls, el Pla, Montblanc,Madrid, Vielha,Girona, Alacant,León, Cabra, Egea de los Caballeros, etz

4 comentarios:

PÀMIES dijo...

Ei nens, com esteu? Trobo que encara feu força patxoca pels dies que porteu amunt i avall...quines emocions poder veure totes aquelles cascades, i des d'un helicòpter, que cabrons!!!
David:que faries sense el Picassa? Ara ja ets un adicte, que segueixi així!
Molts records i suposo que ja ens veurem aviat tius!!!

cabrenques dijo...

Ei nois!! Les de Cabra us saluden. Suposem que això ja s'acaba, quina llàstima pq cada dia ens teniu enganxades al blog. Aixo de mirar les vostres fotos i buscar pel google earth els llocs per on passeu, es com estar viatjant amb vosltres (bueno, bén bé no, però es un parlar...). Feu molt el turista "de tranquis" que també us toca. Ens veiem bén aviat per la conca. Un petó. (M.Carme i Sandra)

QUIRRRRRZE dijo...

Ei tribu, haurieu de fer pagar per veure les vostres fotos!
Us ho heu currat eh!
Una abraçada als dos i a les cabrenques!

Montserrat marquesa dijo...

Eiii nois, ara si que esteu en plena selba. Entre xavoles, guagues, pistoles i pistolers. Ara val la llei del més fort de veritat. Ja podeu anar ben al tanto.
L'Antón vos envia records i dimecres o dijous buscarà una estoneta per mirar-se el blog.
Per Bávaro tot bé.
Amb la ballaruca que vos espera acavareu de fer cames, quina enveja més sana que vos tinc, encara que jo no em puc queixar, peró estic de la baxata fins dalt.
Balle'n una per mi, nen.
Petonets i aneu molt al tanto!